Kamil Demuth
Scuk.cz
Kamil začínal jako kameraman a střihač, ale brzy zjistil, že tudy cesta nepovede, ve 22 letech se pustil do podnikání, samozřejmě online. Chytil jej svět e-commerce, pomohl rozjet Uloženku a ve svých 27 letech nastoupil do Heuréky jako provozní ředitel. Po dvou letech se vydal na skoro tříletou misi marketingového ředitele v CZC.cz. Nicméně došel k tomu, že se dál nechce věnovat čistě marketingu a že ho mnohem víc lákají startupy. Rok konzultoval nové projekty v investiční skupině Miton až si řekl, že je na čase založit vlastní projekt, který mu bude dávat trochu větší smysl než jen vydělávat peníze. A tak vznikl nápad na nový Scuk.cz - internetové tržiště propojující lokální farmáře a výrobce s koncovými zákazníky.
Kamilovi je 33 let, má dvě děti a je přátelský introvert, který neustále hledá, jak dělat věci lépe. Jak sám říká, nevadí mu být nejblbější v místnosti, protože obklopovat se chytřejšími a schopnějšími lidmi vede k úspěchu a nejen pracovnímu růstu.
Příběh o tom, jak se z televizního technika, co nemá vysokou školu, může stát marketingový ředitel Heureky a CZC.cz s marketingovými rozpočty v desítkách milionů Kč. A taky o tom, proč pak raději místo balíku peněz v korporaci založit startup. :)
;