Ismail Parsa
Chief Data Scientist, HepsiBurada
Ismail Parsa je vedoucím vědy o datech společnosti HepsiBurada, přední e-commerce společnosti v EMEA.
Navrhl a nasadil aplikací v oblasti vědy o datových tocích ve všech dimenzích online maloobchodu - včetně zákazníků, prodejců, produktů a operací - což vedlo k dvojcifernému růstu v interakci, růstu a celoživotní hodnotě. V současné době pracuje na platformových řešeních souvisejících s personalizací a interakcí v reálném čase (RTIM).
Před HepsiBuradou pracoval na Amazon Worldwide Marketing jako vedoucí vědecký pracovník, kde definoval strategii a vedl vývoj aplikací cross-sell / upsell produktů od společnosti Amazon a žádostí o akvizici, reaktivaci a uchovávání na podporu svých věrnostních programů.
Ismail také sloužil mezinárodní komunitě znalostního zjišťování a dolování dat (KDD) v různých úlohách, včetně generálního křesla (KDD-2000), pokladníka, katedry průmyslové dráhy, předsedkyně exponátů a předsedy KDD. Je Ph.D. kandidát na ekonomiku na univerzitě Georgea Masona, kde získal postgraduální stipendium od Centra pro studium veřejného výběru za jeho pomoc Dr. Jamesovi M. Buchananovi, laureátovi Nobelovy ceny za ekonomiku.
Čtyři klíčové analytické rozměry online maloobchodu jsou: zákazník, prodejce, produkt a provoz. Všechny oblasti mají své analytické aplikace. V první operaci od zákazníka lze však spokojenost a věrnost zákazníků maximalizovat pouze tehdy, když je vše vyřešeno na základě potřeb zákazníka a jeho potřeby. Proto je předpovědní datová věda, a zejména segmentace a cílení zákazníků, afinita kanálů, hodnota celoživotního užití a související optimalizace práce v epicentru maloobchodní analýzy. Ukazujeme, jak a kde je třeba nasadit dvojciferný růst konverze, výnosů a ziskovosti. Samozřejmě správný proces vědecké práce s daty podporovaný škálovatelnou platformou s otevřeným zdrojovým kódem a schopnost rychle experimentovat jsou zásadní pro úspěch.
;